2025-05-14T11:22:12+03:00
Политика за връщанe

1. Отказ от покупка и връщане на стоки
Съгласно Закона за защита на потребителите (ЗЗП), клиентът има право да се откаже от договора за покупка от разстояние в срок от 14 календарни дни, считано от датата на получаване на стоката, без да посочва причина и без да дължи обезщетение или неустойка.

За да упражни правото си на отказ, клиентът трябва да уведоми недвусмислено и в писмен вид Търговеца, като предостави следната информация:

Номер на поръчката

Име и контактни данни на клиента

Дата на доставка

Име и описание на стоките, които желае да върне

Можете да използвате стандартния формуляр за отказ, предоставен на сайта, или да изпратите ясно изразено заявление на имейл: [вашият имейл].

2. Изключения от правото на връщане
Съгласно чл. 57, т. 5 и 6 от ЗЗП, правото на отказ НЕ се прилага за следните категории стоки:

Стоки с хигиенен характер (например: интимни аксесоари, секс играчки, бельо, козметика), чиито опаковки са отворени след доставката;

Стоки, които поради своята специфика и съображения за здраве и хигиена не могат да бъдат върнати, ако са били разпечатани или използвани след доставката;

Стоки, доставени по поръчка на клиента или индивидуално персонализирани.

При приемането на връщането, Търговецът си запазва правото да откаже приемането, ако установи нарушаване на опаковката, следи от употреба или други предпоставки, компрометиращи хигиеничния вид на продукта.

3. Условия и процедура за връщане
Продуктите трябва да бъдат върнати в оригиналната им опаковка, в същото състояние, в което са получени, без следи от употреба или манипулации.

Продуктите трябва да бъдат придружени от касова бележка, товарителница или разписка, удостоверяваща покупката.

Връщането на продуктите се извършва задължително за сметка на клиента, освен в случаите на дефект или несъответствие.

Клиентът следва да върне стоките не по-късно от 14 дни след заявяване на отказа.

Адрес за връщане:
„ВИВАГ“ ООД
гр.Варна ,р-н Приморски,ул.Доктор Анастасия Железкова ,35 вх.А,ет.4,ат.5
Имейл: erosluxe.bg@gmail.com
Телефон: +359876190908

4. Възстановяване на суми
След получаване и проверка на върнатите стоки, Търговецът възстановява платената от клиента сума по същия начин, по който е извършено плащането (освен при наложен платеж – тогава сумата се възстановява по банков път).

Търговецът има право да отложи възстановяването на сумата до получаване на стоките обратно или до предоставяне на доказателство за изпращането им, в зависимост от това кое събитие настъпи по-рано.

5. Рекламации и гаранция
При установяване на производствен дефект или несъответствие с описанието, клиентът има право на рекламация в рамките на до 2 години от датата на покупка, съгласно законовата гаранция за съответствие на стоките.

Разходите по връщане на стока с дефект са за сметка на Търговеца.

Ние използваме бисквитки, за да ви гарантираме добрата работа на нашия уебсайт, като спазваме всички правила и добри практики за поверителност на личните Ви данни. Вижте Политиката ни за поверителност